Украина создаст условия для честной конкуренции автоперевозчиков - Омелян [ Редагувати ]
Стартует одна из самых масштабных реформ за последние годы! Это затронет без преувеличения всех украинцев и даже тех, кто не пользуется общественным транспортом.
Меняются правила пассажирских перевозок. Решение принято Кабмином. Главный лоббист - министерство инфраструктуры.
Обещания серьезные. Чего стоит хотя бы судьба маршруток. Эти неизменные герои украинских дорог должны исчезнуть. И вместо них будут только автобусы. Еще в Кабмине обещают дерегуляцию на рынке перевозок и строительство новых автостанций. Государство обещает, что на маршрутах останутся только легальные перевозчики.
А вот что будут делать нелегальные? Неужели просто смирятся?
В нашей стране уже есть большой опыт протестов водителей маршруток. Наверняка многие из них не захотят вот просто так оставаться без привычной работы. Да и в тени - заработки часто выше. Все-таки без официальных отчислений в карман попадает больше.
Прокомментировать эту тему мы попросили министра инфраструктуры Украины Владимира Омеляна. И вот что он сказал.
"Ми ж боремося за максимальну прозорість і за відсутність корупції. Це власне крок до цього. У нас вже є такий досвід протестів, коли ми ввели габаритний комплекс на дорогах України і зупинили рух перевантажених автомобілів. Протести були масові. Але потім перевізники зрозуміли, що необхідно дотримуватися закону і правил і це для процвітання їхнього бізнесу зокрема. Те саме буде і в автобусних перевезеннях. Безперечно, перших півроку складно буде звикнути до нового формату гри, де ти конкуруєш просто своєю ціною і якістю перевезень, а недомовленістю з владою. Ми усунули цей фактор. І будь ласка, закликаємо перевізників чесно конкурувати між собою.
Ви бачите, як це працює в авіаційному середовищі. За рахунок того, що держава створила прозорі правила гри, авіаційний рівень кожного року росте на 30 відсотків і пасажири користуються на свій власний розсуд тими авіакомпаніями, які ближче до вподоби. Відповідно, авіакомпанії намагаються самостійно оновлювати максимально швидко для того, щоб отримати більше пасажирів. Ми сподіваємося, що така філософія спрацює і в автобусних перевезеннях, адже за рахунок конкуренції і відсутності корупційного фактору за рахунок держави, перевізник матиме більше коштів на інвестиції у свій власний рухомий склад, у автобуси", - ответил Владимир Омелян, министр инфраструктуры Украины.