Споживачи «розжарили» телефони намагаючись бути почутими
15 березня Всесвітній день захисту прав споживачів. В головному управлінні Дніпропетровської області з захисту прав споживачів пройшла гаряча лінія, на якій обговорювались найрозповсюдженіші проблеми, з якими спіткаються жителі нашого міста. Зрозумівши, що саме сьогодні — унікальна можливість бути почутими зі своїми проблемами, споживачі Дніпропетровська розжарили телефон гарячої лінії до яскраво-червоного кольору. В основному, людей турбували проблеми, пов'язані з неякісними продуктами харчування, недобросовісним обслуговуванням та споконвічна притча во язиціх — комунальні негаразди: сміття, непрацюючі ліфти, газо- та водозабезпечення. Як свідчить статистика, в минулому році за результатами розгляду вимог громадян, задовольнили майже дев'яносто відсотків звернень. За участю управління, споживачам повернули понад чотириста тисяч гривень за придбані ними неякісні товари та послуги. Крім цього — проведено перерахунки за неякісні житлово-комунальні послуги на загальну суму майже сім мільйонів гривень. Проте цього року експерти прогнозують збільшення звернень жителів міста до обласного управління з захисту прав споживачів. Камень спотикання — нові зміни до закону, прийняття яких було обумовлено майбутнім вступом України до Світової організації торгівлі. Фахівці визнають: в поточному році права українських споживачів обмеживатимуться більше, ніж торік. |